Aroma, “Bayi Yönetimi” Eğitim ve Çalıştayı

0
115

50 yılı çoktan geride bırakmış, “Aromadan Başkasını Arama” sloganıyla tanıdığımız, Türkiye’nin tanınmış markası Aroma Bursa Meyve Suları ve Gıda San. A.Ş’nin Satış Ekipleriyle, “Bayi Yönetimi ve Bayilerle Birlikte Büyümek” başlığıyla ve aşağıdaki içerikle 2 günlük seminer/çalıştay yaptık.

Yönetimin de katıldığı, İK ve Finans sunumlarıyla renklenen program, bol fikir alışverişi, iyileştirme planları ve grup çalışmalarıyla, Aroma’nın yeni dönemdeki rekabetçilik azmini satış tarafında da netleştirdi.

İçerik:

Satış Fonksiyonunun Önü Arkası, Amacı, Görevleri

Kanal (Zihinde ve Rafta Bulunurluk), Pazarlama

Matematik, İstatistik, İstihbarat, Müzakere Kavram ve Gereği

Konfor Alanı ve Değişim

Satış Ekipleri Liderlik Yapar, İletişim ve Davranış

Satış Ekipleri için Zaman ve Bürokrasi

Bayi İşletim Sistemi ve Yönetimi (İşletmecilik)

Bayi Arayışı ve Fizibilite

Bayi Belirlemek ve Kuruluş

Temel Prensipler, Risk Analizi, Destekler

Karlılık, Stok ve Stok Çevrimi

Raporlar

Bayi Karnesi, Bayi Değerlendirme,

Bayi Ziyaret Formatı,

Ana Firma – Bayi İlişkisi (Kim, Ne Zaman)

Bayi Konseyi

Satış ve Bağlantı Takibi,

Yerel Pazarlama,

Bayilik Süreçleri, İsraflar, Bütçe ve Planlama

Aktif Satış

Satıcının Kapalı Kutusu ve Görsel Performans Yönetimi

Bayi Satış Ekibinin Gelişimi

 

Hakan Akgül

Danışman, YK Üyesi – satış, strateji, inovasyon, yönetim sistemi ve liderlik

hakan.akgul@lean.org.tr

Makaleler için: https://lean.org.tr/satis-strateji-yonetim-inovasyon-makaleleri/

CEVAP VER