Eğitim Ara

Toplam Sayı: 18 Eğitimler
Görünüm
Free

İlişki Ve İletişim Yönetimi

İnsanlarla karşılıklı etkileşimlerimizin bütününe iletişim diyoruz. Bunun yanında daha derin, …

Free

İlişki Ve İletişim Yönetimi

1 gün
Tüm Seviyeler
Eğitim İçeriği
Yalın İlişki ve İletişim
Tarzımız ve Paradigmalar, Önyargılar
Sözlü ve Sözsüz İletişim
Karşımızdaki ile Nasıl Doğru İletişim Kurarız ?
Dinlemek, Sormak, Anlatmak
Etkili İletişim Kurmada Uygulanabilecek Yöntemler
Yalın ile Düşünce ve Davranışı Yönetmek
Hızlı, Etkin ve Güçlü İlişki Kurmak
İnsanlarla Birlikte Keyifle Çalışmak
Free

Değer Akış Haritalama Eğitimi – Üretim Dışı Ofis (VSM)

Yalın Dönüşüm çalışmalarında kullandığımız Değer Akış Haritalama tekniği ağırlıklı olarak …

Free

Değer Akış Haritalama Eğitimi – Üretim Dışı Ofis (VSM)

1 gün
Tüm Seviyeler
Eğitim İçeriği
Değer akışı ve israflar
Mevcut Durum Haritalama
Müşteri bilgileri
Süreç adımları
Süreç göstergeleri
Süreç öncelikleri
Gelecek Durum Tasarımı
Müşteri beklentileri
Değer yaratan ve yaratmayan süreç adımları
Akışın yaratılması
Çekme sistemlerinin kurulması
İş yükü dengeleme
İyileştirme projelerinin tespiti
Gelecek Duruma Ulaşma
Free

Değer Akış Haritalama Eğitimi – Üretim (VSM)

Geleneksel yaklaşım makinaların hiç durmadan çalışabilmesi, işçilerin daha hızlı ve …

Free

Değer Akış Haritalama Eğitimi – Üretim (VSM)

2 gün
Tüm Seviyeler
Eğitim İçeriği
Yalın ilkeler
Değer, Değer Akışı ve İsraf
Malzeme ve Bilgi Akışı
Ürün ve Ürün Aileleri Oluşturma
Süreç adımları
Mevcut Durum Değer Akış Haritası Çizimi
Temel İsraf Alanları
Tempo, Çevrim Süresi, Akış Süresi
Çekme Sistemi
Üretim Dengeleme
Kanban Uygulamaları
Gelecek Durum Değer Akış Haritasının Hazırlanması
Uygulama Planı
Eğitim modülü içeriğinin, tüm verileri sunulmuş olan örnek firmaya uygulanması ile mevcut durum ve gelecek durum değer akış haritalarının çizilmesi
İkinci bir örnek firmaya ait veriler kullanılarak grup çalışması yolu ile değer akış haritalarının katılımcılar tarafından hazırlanması
Free

Tedarik Zinciri

Satın alma şirketin maliyet hedeflerini tutturmak için ana fonksiyonlardan biridir. …

Free

Tedarik Zinciri

Tüm Seviyeler
Eğitim İçeriği
VSM – VSD Değer Akışı
Yansanayilerin şirkete mesafesi (leadtime)
Yansanayi ile bilgi akışı (süresi, teyid, uyum)
Landed cost approach / Total Cost of Ownership
Yansanayinin lojistik performansı
Malzeme yönetimi (planlama ve ambar bilgi akışı – ERP & EDI)
Hammadde stoğum ne kadar? Nakit akışıma etkisi nedir? (Stok gün hesabı ve kontrolü ve hedeflendirilmesi)
Lojistik ambarında kaç kişi çalışıyor, verimliliğime etkisi nedir? (Elleçleme maliyetleri)
Milkrun çalışmaları
Kanban’a dahil parçalar ve onun yönetimi
Teslimat miktarını optimizasyonu – ABC ile ilişiklendirilmesi
Leadtime ve hesabı
Hattı seviyelendirme (Leveling / Heijunka)
Yalın terminolojiler (Jidoka, JIT, Pull-Push system pros & cons, Bull-whip effect)
Free

Modül 3 – Strateji

Satın alma şirketin maliyet hedeflerini tutturmak için ana fonksiyonlardan biridir. …

Free

Modül 3 – Strateji

3 gün
Tüm Seviyeler
Eğitim İçeriği
Satın alma-lojistik organizasyonu ve rol paylaşımı
Malzeme grubu stratejileri
Tedarik zinciri değer akışı çalışmaları (supply chain kısmı)
Yıllık hedeflerin yan sanayilerle paylaştırılması
Demirbaş takibi ve kalıp kontratları
Free

Modül 1 – Yan Sanayi Seçimi – Onayı Ve İlişkiler

Satınalma şirketin maliyet hedeflerini tutturmak için ana fonksiyonlardan biridir. Amaç …

Free

Modül 1 – Yan Sanayi Seçimi – Onayı Ve İlişkiler

1 gün
Tüm Seviyeler
Eğitim İçeriği
Satınalma cirosunun ABC analizi
-Yerli tedarik / yabancı tedarik oranı
-Malzeme gruplarına göre dağılımı
-Malzeme tipine göre dağılımı / malzeme grubu cirosuna göre dağılımı
Tedarikçi yetkinlik değerlendirmesi
-Yıllık yansanayi profili bilgisinin toplanması (ciro, makine parkuru, kapasite, yatırım planları, önemli müşteriler ve cirodaki yerleri)
-Yıllık audit (denetleme) planı
Yepyeni yansanayinin kabul süreci (tedarikçi seçimi) – alternatif arasında arayıp bulma & denetleme kuralları & benchmarking
Yansanayi Piramidi
-Merkezi Satınalma ve rolllerin paylaşımı
-ABC analizine göre yansanayi stratejisi (kazan-kazan prensibi ile çalışmak)
Free

Modül 2 – Satınalma Temel Taşları:Kontratlar / Tedarikçi İlişki Yönetimi

Satın alma şirketin maliyet hedeflerini tutturmak için ana fonksiyonlardan biridir. …

Free

Modül 2 – Satınalma Temel Taşları:Kontratlar / Tedarikçi İlişki Yönetimi

3 gün
Tüm Seviyeler
Eğitim İçeriği
Yansanayiye yaklaşım (direk malzemeler & endirek malzemelerin yönetimi; stratejik partnerlikler ve/veya bağımlılık)
Alternatif yansanayilerle karşılaştırma (Benchmarknig)
Satınalmacının teknik bilgi ve yetkinliği
Kendi hattını veya yan sanayi hattını ne kadar tanıyor?
Gemba toplantılarına katılım,
Tedarikçisinin DPM, PPM değerlerini takip ediyor mu?
Teklif isteme süreci
Ürün geliştirme, Kalite ve diğer destek birimlerle ortak çalışmalara yatkınlık
Ortak toplantıların çıktıları, dokümantasyonu, FMEA ve Lessons Learned bilgileri
Teklif sürecinin değerlendirilmesi
Ürün geliştirme, Kalite ve diğer destek birimlerle çalışırken fiyatın gizliliğinin korunması
Teklif sürecinde olası ECI etkilerinin önce şirket içi ekiple sonrasında tedarikçi ile tartışılması
Kalıp sözleşmesi ve amortisman (KKDF ve diğer vergiler)
Satışın öngörüsünün doğruluk oranı
Kalıp dışında görsel kontrolü azaltacak fikstürlerin fiyata dahil edilmesi
Proje süresince kalıp ihtiyacı ve ilk kalıp maliyetine göre tasarım maliyetinin düşmesi
Prototip üretiminin önemi (projedeki bütçesi – Marshmellow challange örneği)
Yan sanayi seçimi – her departman ile konsensus yapabilmek ve bilgilendirme – Toyota örneği
Tedarikçinin üretim yeri ve depo (pick-up location) denetim ve onay süreci
ECR yönetimi
PCR yönetimi
İş etiği / Satınalma etiği (alınan her favor fiyata dahildir; proto price; akşam yemekleri vs)
INCO Terms, Currency Impact, Palet üstü, koli içi miktarı
Sözleşme
İhtilafların çözümü (Conflict management)
Tedarikçi ile ilişkilerin sonlandırılması (Disengagement management)
Tedarikçiye iş ortağı gözü ile bakmanın önemi
Yan sanayinin kar marjını yememek (GM vs Toyota): Dont get margins of your suppliers but get control of your potentials for improvement
İç piyasa için yerli (Local for local)
İşçilik ağırlıklı mı? Volümetrik parça mı üretiyor? Şirketin kapısına kadar gerçek maliyet ne kadar (TCO)
Global alımda ortak çalışmalar
Tedarikçi ile sözleşme öncesi çalışmalar ve tartışmalarda dikkat edilmesi gereken konular:
Tedarikçinin satış hedefleri nedir? Hattının doluluk oranı nedir? Tier2 seviyesi kimler ve nerelerde?
Soft skills: Masanın neresinde oturmalı, ses tonu, yaklaşım
Yıllık sözleşme müzakere teknikleri:
Alternatifler, riskler
Fiyat belirleme yöntemleri (sabit / değişken / LME /MTZ) Pros & cons (Fiyat değiştirme sıklığı (döviz avantajı veya ERP Programı)
Hammadde sözleşmeleri ve fiyat geçerlilik süresi (endeksleme)
Endirek Satınalma: ihale usulü yarar ve zararları
Tasarım için yansanayi seçimi (Toyota SPDD and SD supplier)
e- Auction (yarar ve zararları)
Yansanayi Periyodik değerlendirmesi (Satınalma, Lojistik, Kalite)
Yansanayi geliştirme programı – VSM – VSD çalışmaları
Supplier Portal (nedir, neler yapılır, neler paylaşılır, performance indicators)
Free

Satın Alma Eğitimleri

Satınalma şirketin maliyet hedeflerini tutturmak için ana fonksiyonlardan biridir. Amaç …

Free

Satın Alma Eğitimleri

Tüm Seviyeler
Eğitim İçeriği
Modül 1: Yansanayi Seçimi – Onayı ve İlişkiler
Modül 2: Satınalma Temel Taşları: Kontratlar / Tedarikçi İlişkileri Yönetimi
Modül 3: Strateji
Modül 4: Satınalma Fiyatlarının Güncellenme sıklığı ve denetimi
Modül 5: Tedarik Zinciri
Free

Tedarik Zinciri Oluşturmak

Satın alma şirketin maliyet hedeflerini tutturmak için ana fonksiyonlardan biridir. …

Free
Free

Tedarik Zincirinde Yalın Kavramlar

En basit tanımıyla Satınalma bir işletmenin mal ve hizmet ihtiyaçlarını …

Free

Tedarik Zincirinde Yalın Kavramlar

1 gün
Tüm Seviyeler
Eğitim İçeriği
Standart Satınalma Sorumlulukları
Doğru Satınalma Nedir? (Tedarikçi Değerlendirme, Geliştirme)
LeanoGame1: Stressfullow – Sürekli Akış Kavramı
Müşteri ve Satınalma, Satınalma’nın Müşterisi kim? (Levelling ve Çekme Prensibi)
LeanoGame2: LogiWhip – Tedarik Zincirinde Kamçı Etkisi
Hedeflere Göre Çalışma
LeanoGame3:Trickare – Hoshin Kavramı
Takım Olmak
Marshmallow Challenge – PUKÖ Kavramı
Satınalma yerine Tedarik Zinciri Bakışı (Değer Akışı Denemesi)
Free

Değer Zincirinin Bütünsel Yönetimi

1950′li yıllardan itibaren Toyota fabrikalarında geliştirilen yalın üretim sisteminin altında …

Free

Değer Zincirinin Bütünsel Yönetimi

1 gün
Tüm Seviyeler
Eğitim İçeriği
Yalın Düşüncenin temel prensipleri
Proses mükemmelliği modeli
Değer, Değer Akışı ve İsraf
Malzeme ve Bilgi Akışı
Değer akışını sıkıştırma
Değer zincirinde Seviyelendirilmiş Çekme
İşletmeler arası Değer Akış Haritası
Değer zincirinde maliyetler
Lojistik operasyonların yönetimi
Yalın Şirket Modeli
Free

Yalın İlişki ve İletişim Yönetim

İnsanlarla karşılılı etkileşimlerimizin bütününe iletişim diyoruz. Bunun yanında daha derin, …

Free

Yalın İlişki ve İletişim Yönetim

1 gün
Tüm Seviyeler
Eğitim İçeriği
Yalın İlişki ve İletişim
Tarzımız ve Paradigmalar, Önyargılar
Sözlü ve Sözsüz İletişim
Karşımızdaki ile Nasıl Doğru İletişim Kurarız ?
Dinlemek, Sormak, Anlatmak
Etkili İletişim Kurmada Uygulanabilecek Yöntemler
Yalın ile Düşünce ve Davranışı Yönetmek
Hızlı, Etkin ve Güçlü İlişki Kurmak
İnsanlarla Birlikte Keyifle Çalışmak
Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • Image
  • SKU
  • Rating
  • Price
  • Stock
  • Availability
  • Add to cart
  • Description
  • Content
  • Weight
  • Dimensions
  • Additional information
  • Attributes
  • Custom attributes
  • Custom fields
Compare
Wishlist 0
Open wishlist page Continue shopping