Toplam Sayı: 13 Eğitimler
Görünüm
Free

İlişki Ve İletişim Yönetimi

İnsanlarla karşılıklı etkileşimlerimizin bütününe iletişim diyoruz. Bunun yanında daha derin, …

Free

İlişki Ve İletişim Yönetimi

1 gün
Tüm Seviyeler
Eğitim İçeriği
Yalın İlişki ve İletişim
Tarzımız ve Paradigmalar, Önyargılar
Sözlü ve Sözsüz İletişim
Karşımızdaki ile Nasıl Doğru İletişim Kurarız ?
Dinlemek, Sormak, Anlatmak
Etkili İletişim Kurmada Uygulanabilecek Yöntemler
Yalın ile Düşünce ve Davranışı Yönetmek
Hızlı, Etkin ve Güçlü İlişki Kurmak
İnsanlarla Birlikte Keyifle Çalışmak
Free

Hata Türleri Ve Etkileri Analizi Eğitimi – Fmea

Eğitimin amacı, katılımcılara, günümüzde kullanılan en etkin risk analizi yöntemlerinden …

Free

Hata Türleri Ve Etkileri Analizi Eğitimi – Fmea

2 gün
Tüm Seviyeler
Eğitim İçeriği
FMEA Nedir?
Risk Tanımı ve Risk Analizi Yaklaşımı
FMEA Metodolojisi
Fayda ve Kazanımları
Türleri
Uygulama Alanları
Tasarım FMEA
Kullanım Alanları
Tanımlar
Şiddet, Olasılık ve Keşfedilebilirlik İlişkisi ve Risk Öncelik Puanı
Uygulama Adımları
Güncelleme
Proses FMEA
Kullanım Alanları
Tanımlar
Şiddet, Olasılık ve Keşfedilebilirlik İlişkisi ve Risk Öncelik Puanı
Uygulama Adımları
Güncelleme
FMEA Çıktıları
FMEA – Kontrol Planı İlişkisi
FMEA – Düzeltici Faaliyetler İlişkisi
Free

İleri Ürün Kalite Planlaması Eğitimi – APQP

Eğitimin amacı, günümüzde otomotiv zinciri içinde bulunan şirketlerin, yeni ürün …

Free

İleri Ürün Kalite Planlaması Eğitimi – APQP

2 gün
Tüm Seviyeler
Eğitim İçeriği
APQP Nedir? Amaçları nelerdir?
Yeni ürün devreye almada müşteri odaklılık
Yeni ürün devreye alma süreci
Planlama
Ürün tasarım ve geliştirme
Proses tasarım ve geliştirme
Ürün ve proses doğrulama
Geri bildirim ve düzeltici faaliyetler
Proses Tasarım ve Geliştirme Çıktıları
İş Akış Şemaları
P-FMEA
Kontrol Planları
İş Talimatları
Ölçme Sistemi Analizi Çalışmaları
Ürün ve Proses Doğrulama Faaliyetleri
Müşteriye numune sunumu ve onay süreci
PPAP gereksinimleri
PPAP dosyasının hazırlanması
Tüm süreç boyunca, proje planlarının takip ve güncellenme sistematiği
Free

Yalın Ürün Geliştirme Eğitimi

Yıllarca Toyota’nın başarısının sırrı üretimde uyguladığı sistemler ve araçlar olarak …

Free

Yalın Ürün Geliştirme Eğitimi

2 gün
Tüm Seviyeler
Eğitim İçeriği
<b>Bölüm 1:</b> Değer ve performans
<b>Bölüm 2:</b> Geliştirme sürecindeki israfı görmek
Dağılma
İletişim bariyerleri
Kötü araçlar
El değiştirme
Değersiz bilgi
Bekleme
İyimser Düşünme
Speklere uyum testi
Göz ardı edilen bilgi
<b>Bölüm 3:</b> Geleceği görmek, Yalın geliştirme süreci
Yalın ürün geliştirmenin prensipleri – özet
İsrafa karşı prensiplerin sağladığı karşı önlemler
Prensiplerin, Üst Seviye Ürün Geliştirme Göstergelerine Etkisi
Yalın ürün geliştirmenin prensipleri
Prensip 1: Değer yaratmaya odaklanmak
Prensip 2: Bu odağı girişimci sistem tasarımcılarında (GST) somutlaştırın
Prensip 3: GST’leri küme tabanlı eş zamanlı mühendislik (KTEM) ile destekleyin
Prensip 4: KTEM’i tempolu akış ve çekme sistemiyle çalışan proje yönetim yaklaşımıyla destekleyin
Prensip 5: Akış ve çekme ile yönetim sistemini sorumlu uzmanlar takımı ile destekleyin
<b>Bölüm 4:</b> Değişimi başlatmak
Free

Değer Yönetimi Eğitimi

Değer, üründe müşterinin talep ettiği ihtiyaçları gereken zaman, kalite ve …

Free

Değer Yönetimi Eğitimi

1 gün
Tüm Seviyeler
Eğitim İçeriği
Değerin tarifi ve değer akışı hakkında bilgilendirme
Katma değer ve fayda yaratmayan özellikler hakkında açıklamalar
Kano diyagramı
Değer yönetimi
Değer mühendisliği ve değer analizi
Hedef maliyetleme
Uygulama önündeki engeller
Free

Yalın İlişki ve İletişim Yönetim

İnsanlarla karşılılı etkileşimlerimizin bütününe iletişim diyoruz. Bunun yanında daha derin, …

Free

Yalın İlişki ve İletişim Yönetim

1 gün
Tüm Seviyeler
Eğitim İçeriği
Yalın İlişki ve İletişim
Tarzımız ve Paradigmalar, Önyargılar
Sözlü ve Sözsüz İletişim
Karşımızdaki ile Nasıl Doğru İletişim Kurarız ?
Dinlemek, Sormak, Anlatmak
Etkili İletişim Kurmada Uygulanabilecek Yöntemler
Yalın ile Düşünce ve Davranışı Yönetmek
Hızlı, Etkin ve Güçlü İlişki Kurmak
İnsanlarla Birlikte Keyifle Çalışmak
Free

Zaman Yönetimi

Kendimizi yönetmek zaman kontrolünün önemli noktasıdır. Bu eğitimde özel hayat …

Free

Zaman Yönetimi

1 gün
Tüm Seviyeler
Eğitim İçeriği
Zamanın İş Hayatındaki Önemi
Öncelikleri Sıralamak
Kişisel Zaman Yönetimi
İş Zamanı Yönetimi
Hedef Çalışması
Günü-Haftayı-Ayı ve Yılı Planlamak
Zaman Harcayan İşler
Free

Stres Yönetimi

Duygusal tepkiye yol açan şey olayın kendisi değil daha çok …

Free

Stres Yönetimi

1 gün
Tüm Seviyeler
Eğitim İçeriği
Stresi tanımlamak
Stres kaynaklarını ortaya çıkartmak
Stresin etkileri
Stres Kontrolü (Dinleti)
Stresin kurum veya birim içerisinde yayılması
Kişisel ve kurumsal stres dinamiklerinin ayrıştırılması
Stresin yönetilmesi
Stres faktörlerini olumluya çevirip, performansa pozitif etki sağlanması
Free

Motivasyon Ve Başarılı Olmak

İnsanın işini sevebilmesi ve verimli olması için başarılı olması gerekir. …

Free

Motivasyon Ve Başarılı Olmak

1 gün
Tüm Seviyeler
Eğitim İçeriği
Motivasyon Nedir?
Kişi İçin Değer
Başarıyı Yakalayanlar
Sürdürülebilir Başarı
Zorlayıcı Hedeflerle Başa Çıkabilmek
Duygusal Zekanın Etkileri
Bakış Açısı
Konfor Alanının Dışına Çıkmak
Davranış – Duygu – Düşünce
Ne – Nasıl – Niçin
Eğitim video ve “Hedef Belirleme : Walt Disney Modeli” uygulamasıyla desteklenmektedir.
Free

Yaratıcılık Ve Yaratıcı Düşünme Teknikleri

Çalışanlarımız gün içerisinde çalıştıkları projelerle ilgili bir çok problemle karşılaşmaktadırlar. …

Free
Free

Performans Odaklı Yalın İlişki Yönetimi

Yalın düşüncenin temeli olan “müşteriye mükemmel değer sunmak için, israftan …

Free

Performans Odaklı Yalın İlişki Yönetimi

1 gün
Tüm Seviyeler
Eğitim İçeriği
İnteractifs® prensipleri & İlişki ve İletişim farkındalığı
Farkındalığı sürekli ve uygulanabilir hale getirme
İlişki yönetimindeki israflar ve istenmeyen sonuçlar
Karşımdaki ile birlikte ilerleme, ilişki yönetimide sürdürülebilir değer yaratma
Performansa etki eden 3 beceri: Meslek + Metod + İlişki Yönetimi
Profesyonel ilişki yönetiminin kapsamı ve tanımı
Kaliteli ilişkinin tanımı ve uzun süreli başarıdaki etkisi
“Sizinle nasıl konuşulmasını istersiniz” , “Siz nasıl konuşuyorsunuz” farkındalığı
Bir görüşmede, toplantıda karşımızdakiyle “o andaki konuyu” çözümleme
Toplu ve bireysel hazırlıkla sınıf içi uygulamalara başlangıç
Bir görüşmede; “Konuya Giriş Hazırlığı” – “Amaç belirleme” – “Talep etme”
“Ön hazırlık” ve “Ruh hali” , “Kalite Güvencesi” , “Sözü karşıya bırakma”
Performans kazanılacak “DAHA”ların belirlenmesi
Net ve anlaşılır konuşma ve konuşulanı iyi anlama çalışmaları
Nitelikli dinlemenin başarıdaki yeri ve aktif dinleme becerisi
“İlişki Yönetim Anahtarları
Sonuç odaklılık ve İş Performansı kapsamında İlişki Yönetimi
Yöneticiler ve yönetici adayları, Pazarlama ve Satış ekipleri, Üretim, Satınalma ve İK sorumluları, danışmanlar ve yoğun ilişki yumağı içinde iş üreten her profesyonel
Mesleği ne olursa olsun, katılımcıların, günlük hayatta uygulayacak beceriye erişerek sonuç alabilecekleri, performanslarını sürekli geliştirebilecekleri, “yalın ilişki yönetimi” konusunda güçlü bir altyapı oluşturmak
Katılımcının, her türlü değişken koşulda, daha hızlı, daha etkin ve nitelikli sonuçlar alma kapasitesini geliştirmek,
“İlişki yönetim prensiplerini ve araçları”nı, katılımcıların günlük iş yaşamlarından alınan örneklerle paylaşarak keşfetmelerini sağlamak
Güvene dayalı, uzun vadeli sürdürülebilir ilişkilerle, performansın nasıl yükseltileceğini konusunda ilişki yönetim yaklaşımını ve araçlarını görerek uygulama isteği kazanımı
Kişisel ve kurumsal performansı arttırmak için, işi gereği yoğun ilişki trafiğinde olan yönetici ve çalışanlara, “Liderlik ve Yetenek Yönetimi” programlarına katılanlara “yönetim becerisi” gelişimi konusunda destek sağlamak
Alan Palmer : “Talk Lean” Shorter Meetings. Quicker Results. Better Relations.
Olaf de Hemmer Gudme /Hugues Poissonnier : “Value(s) and Management” More value(s) in business relationships
Wishlist 0
Open wishlist page Continue shopping