Yönetsel Karar Verme ve Problem Çözme

Yalın İnsan Kaynakları Yönetimi Eğitimi

YE
Yalın Enstitü

Açıklama

Yalın Yönetim Prensiplerinin yaratıldığı şirket olan Toyota’nın Yönetim Felsefesinde “Çalışanların becerilerinden, düşünme kapasitelerinden ve yaratıcılıklarından en üst düzeyde yararlanmak” ana hedeftir. Yalın Yönetim Esaslarının şekillendiği Toyota Kültürü’nün tüm dünyadaki Toyota fabrikalarında ortak değerler bütünü olarak yaşatılmasına destek olmak amacıyla hazırlanan “The Toyota Way” (Toyota tarzı) “Sürekli İyileştirme” ve “İnsana Saygı” olmak üzere 2 temel sütundan oluşan bir ev olarak modellenmiştir. Bu modele göre İnsan Kaynakları Yönetiminin ana amacı “çalışanların düşünme/yaratma, geliştirme ve uygulama becerilerinden en üst düzeyde yararlanmayı sağlamaktır. Bu doğrultuda temel prensip “Çalışanlar ile karşılıklı güvene dayalı iletişimin oluşturulmasıdır.” Yalın İnsan Kaynakları Yönetiminde insan kaynakları şirketin yönetim sisteminin etkin bir şekilde desteklenmesi ve çalışanların iş motivasyonlarını en üst düzeye getirecek çalışma ortamının yaratılması için çaba gösterir.

İçerik

Yalın İnsan Kaynakları Felsefesi
Yalın insan Kaynakları fonksiyonunun rolü ve önemi
Çalışanların güven duyarak çalışacakları bir ortamın yaratılması
Headcount Yönetimi
Yalın Grade Yapısının Oluşturulması
Esnek Çalışma Esaslarının Uygulanması
Performans Değerlendirme Sistemi
Terfi Sistemi
Çalışan Bağlılığı Ölçümü
Çalışan İlişkileri Süreci
“Hot Line” Problem Çözme Sistemi
Çalışanların sürekli iyileşme ve problem çözüme katkı için gönüllü inisiyatif alacakları sistemlerin oluşturulması
İki Yönlü Etkin İletişim Modeli
Politikalarla Yönetim ( MPB) – Hoshin Kanri
Ödül Programları
Performansa Göre Değişken Ücret Sistemi
Bireysel Öneri Sistemi
Kaizen Ekipleri
Çalışanların sürekli geliştirilmesi
Yedekleme Planları
Dahili Transfer Sistemi
A3 Bakış Açısı
Unvan ve Grade bazında Eğitim Programları
Çalışanların “Multi Skilled” Geliştirilmesi
Ekip çalışması içerisinde bireysel hedeflerin gerçekleştirilmesi ve ekip hedeflerini desteklemesi
Kurum İçi Öğrenme Modeli
Fonksiyonlar Arası İletişim
Kaizen Ekipleri
Genchi Genbutsu

Katılımcı Yetkilikler

  • Bu eğitimde Toyota’nın yalın İnsan Kaynakları felsefesine göre şekillenmiş olan “İnsan Sistemleri Modelinde” çalışanların şirketin problemlere uzun dönemli bir bakış açısı ile çözüm üretmede, planlama ve kurumsal Hoshin oluşumunda karar verme sürecinin bir parçası olarak nasıl konumlandırıldığı anlatılacak; bu doğrultuda uygulanacak insan kaynakları sistemleri açıklanacaktır.

Katılımcı Profili

  • İ.K. Müdürleri, Firma Sahipleri, İ.K. Uzmanları ve Her Seviyeden Yöneticiler
Kurumsal Eğitim/Danışmanlık Talebi İçin Doldurunuz.

Write a review

Write a review
Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • Image
  • SKU
  • Rating
  • Price
  • Stock
  • Availability
  • Add to cart
  • Description
  • Content
  • Weight
  • Dimensions
  • Additional information
  • Attributes
  • Custom attributes
  • Custom fields
Compare
Wishlist 0
Open wishlist page Continue shopping