Yalın Satış Sistemi (8 Adım), Uygulamalar ve Yalın Satıcı

Yalın Satış Sistemi (8 Adım), Uygulamalar Ve Yalın Satıcı

YE
Yalın Enstitü

Açıklama

“hedef: hızlı, kârlı, daha çok ve sürekli satış”

Yalın Düşünce müşterinin tam olarak istediğini, istediği yerde, istediği zamanda ve doğru maliyetle teslim etmeyi planlar. Satış bu çerçevede ve uzun vadeli müşteri ilişkileri açısından düşünülmelidir. Satış süreçleri verimli olmalı, israf önlenmeli, hedeflenen karlılık yakalanmalıdır. Satıcının “satış dışı işler”le uğraştığı süre tespit edilmeli ve satıcı zamanının daha çoğunu müşterilere ayırabilmelidir.

Mevcut müşteriler elde tutulmalı ve yeni müşteriler kazanılmalıdır. Teklifler ve müşteri ile iletişim daha yüksek oranda ve daha kısa sürede satışa dönmelidir. Bilimsel bir metotla çapraz satış hedeflenmelidir. Müşterinin ihtiyacı, müşteri için değer tam olarak anlaşılmalı ve beklentileri tatmin edilmelidir. Rakipler ve pazardaki uygulamaları iyi takip edilmeli, şirkete doğru öneriler sunulmalıdır.

Satıcı tüm bunları gerçekleştirecek beceri ile donatılmalı ve zamanını iyi kullanmalıdır. Satıcı, “satış yapamamak” korkusunu yenmeli, motivasyonunu yüksek tutmalı, zor müşterilerle başa çıkabilmeli ve stresle mücadele edebilmelidir. Ayrıca satışlarını karlı yapmalı, hedeflerini ve kendi gelir seviyesini yüksek tutabilmelidir. Müşteri ziyaretine gidenler, doğru müşterilere doğru zamanda uğramalıdır.

Bu eğitim yukarıdaki modeli sistem haline getirir: Yalın Satış Sistemi (8 Adım). Modelin görünümünde “iki sütun ve iki kanat” yapısı vardır. Modelin hedefini bir sloganla özetlemek gerekirse; “iki sütun, iki kanat, yalın satış modeliyle daha çok sat” diyebiliriz. Bu slogan modelin eğitim sonrasında satış ekiplerinin aklında kalmasını kolaylaştırmaktadır.

Eğitim hem tüketiciye satan (B2C) hem de firmaya satan (B2B) tüm şirketler için değer katmak üzere tasarlanmıştır.

İçerik

Yalın Düşünce ve Yalın Satış Nedir ?
Yalının Müşteriye Bakış Açısı
Yalın Satış Sistemi – 8 Adım
Yalın Satış Sistemini Anlamak ve Uygulamak (İnteraktif)
Yalın Satıcı Kimdir ?
Satıcının Bireysel Gelişimi
Satıcı Kendini Nasıl Motive Etmeli ?
Rakiplerin Analiz

Katılımcı Yetkilikler

  • Bilimsel metotla satış yapmak (8 Adım)
  • Mevcut müşterileri elde tutmak ve yeni müşteriler kazanmak
  • Satışta israfları önlemek ve verimli olmak
  • Karlı ve hızlı satış
  • Daha çok satış kapatma oranı
  • Rakiplerin takibi
  • Motivasyonu arttırmak

Katılımcı Profili

  • Satış Ekipleri ve Yöneticiler
Kurumsal Eğitim/Danışmanlık Talebi İçin Doldurunuz.

Write a review

Write a review
Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • Image
  • SKU
  • Rating
  • Price
  • Stock
  • Availability
  • Add to cart
  • Description
  • Content
  • Weight
  • Dimensions
  • Additional information
  • Attributes
  • Custom attributes
  • Custom fields
Compare
Wishlist 0
Open wishlist page Continue shopping