Eğitimler

Yıllık Aylık Haftalık Günlük Liste
Kasım 2021
Ali Kemal Aydın

Verimlilik Artırma Teknikleri

ONLİNE (ZOOM) VERİLECEKTİR.

Hat ve Hücre tarzı üretim için İşletmelerde İnsan, Malzeme ve Makine girdileri vardır. Bu girdiler bir metodoloji (Üretim Sistemi) ile Kalite, Miktar, İş Güvenliği ve Maliyet çıktısına dönüşür. İşletmelerin rekabetçi ortamda hayatta kalabilmeleri ve rekabetçi olmaları için bu çıktıları devamlı şekilde iyileştirmelidirler. Bu eğitimde süreç içeresindeki çıktıları devamlı iyileştirecek yöntemleri katılımcılara aktararak, sürekli şekilde verimlilik arttırıcı uygulamaları yapıyor olmalarını sağlamak. Verimliliği arttırılmış proseslerde Diagnosis ile proseslerin sürekliliğini nasıl sağlanacağını öğretmektir. ...
06 Kas
09:00 - 16:00
Nezih Soydan

Değer Akış Haritalama-Üretim

ONLİNE (ZOOM) VERİLECEKTİR.

Geleneksel yaklaşım makinaların hiç durmadan çalışabilmesi, işçilerin daha hızlı ve dikkatli hareket edebilmesine dayanıyor. Oysa bunlar daha kısa teslim süresi, daha yüksek kalite, daha düşük fiyat bekleyen müşterilerin taleplerini karşılamada yeterli değil. Tek tek her bir işlemin hızlı yapılması toplam sürecin daha kısa zamanda ve düşük maliyetle tamamlanmasını sağlamadığı gibi gereksiz stokların oluşmasına, hatalar nedeniyle tekrarlanan işlere ve ilave maliyetlere yol açıyor. ...
12 Kas
09:00 - 00:30
Cevdet Özdoğan

Hoshin – Strateji yayılımı

ONLİNE (ZOOM) VERİLECEKTİR.

Japonya’da Hoshin Kanri olarak adlandırılan Politikaların Yayılımı, şirketin belirlediği vizyona ulaşması ve tespit edilen stratejileri uygulanması için şirket içindeki tüm birimleri en üstten en alta bu hedeflere doğru yönlendirmek amacıyla kullanılan bir sistemdir. Politikaların yayılımı doğru faaliyetlere odaklanarak ve onları aynı hedefe doğru hizalayarak, fırsat ve tehditlere cevap vermenizi sağlayacaktır. ...
19 Kas
09:00 - 12:30
Aralık 2021

Yalın Satış Sistemi (8 Adım), Uygulamalar ve Yalın Satıcı

ONLİNE (ZOOM) VERİLECEKTİR.

“hedef: hızlı, kârlı, daha çok ve sürekli satış” Yalın Düşünce müşterinin tam olarak istediğini, istediği yerde, istediği zamanda ve doğru maliyetle teslim etmeyi planlar. Satış bu çerçevede ve uzun vadeli müşteri ilişkileri açısından düşünülmelidir. Satış süreçleri verimli olmalı, israf önlenmeli, hedeflenen karlılık yakalanmalıdır. Satıcının “satış dışı işler”le uğraştığı süre tespit edilmeli ve satıcı zamanının daha çoğunu müşterilere ayırabilmelidir. ...
17 Ara
09:00 - 12:30
Nezih Soydan

Kaizen Ve Problem Çözme Yaklaşımı

ONLİNE (ZOOM) VERİLECEKTİR.

Kaizen (Sürekli İyileştirme) felsefesi, Toyota mucizesinin altında yatan en önemli unsurların başında gelmektedir. Kaizen (Sürekli İyileştirme) çalışmalarında, şirket insan kaynağının tüm yaratıcı ve problem çözücü kapasitesinin şirket hedeflerinin elde edilmesine yönlendirilmekte olduğunu görüyoruz. Çalışan insanın motivasyonunun ve bağlılığının artmasındaki en önemli faktörlerin başında çalışanların iyileştirme çalışmalarına aktif katılımları gelmektedir. Kaizen (Sürekli İyileştirme) çalışmaları bu bakımdan da hayati önemdedir. ...
24 Ara
09:00 - 12:30
Etkinlik bulunamadı!
Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • Image
  • SKU
  • Rating
  • Price
  • Stock
  • Availability
  • Add to cart
  • Description
  • Content
  • Weight
  • Dimensions
  • Additional information
  • Attributes
  • Custom attributes
  • Custom fields
Compare
Wishlist 0
Open wishlist page Continue shopping