İÇ MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ ARAŞTIRMALARI

Genel

İÇ MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ ARAŞTIRMALARI

Resim7İç Müşteri Memnuniyeti Araştırmaları, bir kurumda;

  • bölümlerin iş performansları ve iletişim tarzlarıyla iç müşterisi durumundaki diğer birimlerin beklentilerini ne düzeyde karşıladığını ölçen,
  • karşılıklı memnuniyetsizlik ve çatışma yaşanan alanlarını ve bunların olası nedenlerine ilişkin ipuçlarını ortaya çıkaran

araştırmalardır.
Söz konusu araştırmalardan elde edilen veri ve bulgular, sıklıkla;

  • organizasyon içindeki kişi ya da birimlerin performansının ölçülmesi ve değerlendirilmesi,
  • iş süreçlerindeki sorunlu alanların ortaya çıkarılması,
  • organizasyon yapısı ve görev dağılımındaki iyileştirme fırsat / gereksinimlerinin belirlenmesi,
  • birimler arası iletişim ve işbirliğinin dolayısıyla çalışan memnuniyetinin artırılmasına yönelik iyileştirme faaliyetlerinin planlanması

amacıyla kullanılmaktadır.
Yalın Enstitü, İç Müşteri Memnuniyeti Araştırmaları kapsamında; veri toplama, analiz ve  raporlama faaliyetlerine ek olarak; ilgili bölüm temsilcilerinin katılımıyla gerçekleştirilen çalıştaylar yoluyla var olan memnuniyetsizliğin nedenlerinin irdelenmesi ve giderilmesine yönelik çözüm yollarının belirlenmesi konusunda da kurumlara destek olmaktadır.

Yorumunuz Yazın

Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • Image
  • SKU
  • Rating
  • Price
  • Stock
  • Availability
  • Add to cart
  • Description
  • Content
  • Weight
  • Dimensions
  • Additional information
  • Attributes
  • Custom attributes
  • Custom fields
Compare
Wishlist 0
Open wishlist page Continue shopping