Müşteri Odaklı İnovasyon İçin Metotlar

Genel

Müşteri Odaklı İnovasyon İçin Metotlar

“İHTİYACIN ÖTESİNİ GÖREBİLMEK”
Müşterinin beklentileri değişiyor. Müşterinin farkında olmadığı ihtiyaçları var.
Müşterinin ihtiyaçlarından dolayı ürün/hizmete koyduğumuz özelliklerden kaç tanesi gerçekten
gerekli? Müşterinin talep edip sonra satın almadığı özellikler hangileri?
Temel özellikler (olmazsa olmaz) hangileri? Performans özellikleri hangileri?
Müşterinin aklına gelmeyen ihtiyaçlarını nasıl tespit etmeliyiz? Nasıl daha kârlı olabiliriz?
Müşteri bu ürün/hizmet ile gerçekte hangi ihtiyaçlarını gideriyor? Ürüne özellik eklemek inovasyon
için yeterli midir? İnovatif çalışmaları kurum içinde nasıl yaygınlaştırabiliriz ?
Yeni ürün geliştirirken hangi aşamada müşteriye danışmalıyız?
İÇERİK

  • Mevcut Müşterini Elde Tut ve Yeni Müşteri Kazan
  • Konfor Alanının Dışına Çıkmak ve Akış Hali
  • Müşteri Segmentasyonu ve Satış Hunisi
  • Bizim Ürün/Hizmetimizle Müşteri Hangi “İş”ini Görüyor! (Job to be done)
  • Ofisten Çık, İşin Yapıldığı Yerde Ol! (Japonca : GEMBA)
  • “Müşterilerime Sorsaydım, Benden Daha Hızlı Atlar İsterlerdi” Henry Ford
  • İnovasyon Yalnızca Ürün Üzerinde mi Yapılır? Başka Alanlar?
  • Yap – Ölç – Öğren, MVP (Minimum Viable Product – İş Görür Minimum Ürün Tasarım Fikri)
  • ve Pivot
  • İş Modeli ve Değer Sunum Tuvali (Value Proposition Design)
  • TANI Modeli (Satacak Ürün/Hizmet Özelliklerini Belirlemek)
  • KANO Modeli (Japon Prof. Dr Kano adıyla anılır)
  • Grup Çalışması : Cüzdan dizaynı

SÜRE
2 Gün
KATILIMCI PROFİLİ
Ürün Yönetimi Ekipleri, Pazarlama Yönetimi Ekipleri, ARGE/ÜRGE Ekipleri, Kârsızlıktan Şikayet Eden
Tüm Birimler

Yorumunuz Yazın

Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • Image
  • SKU
  • Rating
  • Price
  • Stock
  • Availability
  • Add to cart
  • Description
  • Content
  • Weight
  • Dimensions
  • Additional information
  • Attributes
  • Custom attributes
  • Custom fields
Compare
Wishlist 0
Open wishlist page Continue shopping