Oerlikon / MagmaWeld’de ‘Müşterinin Sesi’ (Voice Of The Costumer) Projesi Başladı.

0
1712

‘Müşterinin Sesi’ (Voice Of Customer) Projesinde eğitimler başladı.

Yalın çalışmaları firmadaki tüm birimlere yaymak, pazar payını arttırmak ve marka imajını güçlendirmek amacıyla başlatılan ‘Müşterinin Sesi’ (Voice of Customer) Projesi düzenlenen eğitimle başladı.

oerlikon_magmaweld07.01.2016 Perşembe günü düzenlenen eğitim Yalın Enstitü Danışmanı Hakan Akgül tarafından verildi. Eğitime Zaimoğlu Holding, Oerlikon ve Magma Mekatronik firmalarının yöneticileri ve çalışanları katıldı. Eğitimde Yatırımın Getirisi Belirsizlik
ve Gelişmek, Strateji ve Rekabet, Konfor Alanı ve Farklılaşma, Varsayımlarımız Bizi Nasıl Yanlış Yönlendirir, Müşteri, Segmentasyon, Müşterinin Sesi ve Modeller başlıkları incelenip durum değerlendirilmesi yapıldı.

Ayrıca oluştulan 5 çalışma grubuyla ‘Yatırım Getirisini Arttırma İmkanı Var Mı?’, ‘Müşterinin Sesi’ ve ‘Modeller ile Müşteri Deneyimini İyileştirme Fırsatları’ konularında 3 ayrı grup çalışması gerçekleştirildi.

Gruplar kendilerine verilen konular üzerinde çalışıp yapılabilecekleri ve önerilerini sunarken, verilen tüm öneriler daha sonra rapor haline getirilmek üzere kayıt altına alındı.

Eğitim sonunda Oerlikon ve Magma Mekatronik olarak 2 ayrı çalışma grubu oluşturuldu. Projenin Yol Haritası olarak bakış, metot ve terminolojinin tekleştirilmesi, planın netleştirilmesi, segmentasyon ön çalışması, kayıtlı şikayetlerin derlenmesi çalışmalarının yapılması kararı alındı.

Uzun soluklu olan ‘Müşterinin Sesi’ Projesinin 2. eğitimi oluşturulan grupların katılımıyla 18 Ocak 2015 Pazartesi günü yapılacak. Grup üyeleri 19 Ocak Salı günü ise proje ödevi olarak, Oerlikon Fabrikasında Kaynak Yapma Uygulamasına katılacaklar.

 

CEVAP VER