Bu eğitim, satış yöneticileri için Yalın Düşüncede liderin rolünü tanımlar ve takımının performansını arttırmak için yapması gerekenleri ele alır. Ayrıca, aktif ve filo satışı için önerilerde bulunur.
- Ana firmadan en uçtaki satıcıya kadar süreç ve performans yönetimi (Oobeya; Japonca, Büyük Oda). Görsel Yönetim
- Her bir müşteri ile temasta kritik ve takip edilmesi gereken aşamalarının belirlenmesi
- Satış süreçlerinde israfın bulunup kaldırılması, problem çözme kültürü (PUKÖ)
- Satış ekiplerini asıl işleri olan satış ile uğraştırmak ve satışı arttırmak
- Satışta KAIZEN uygulamalarıyla satışın arttırılması
- Satışın mali işler, üretim, ürün geliştirme ve diğer bölümlerle ilişkilerinin yönetilmesi
- Saha ekiplerinin yetkinliklerinin tanımlanması ve yetkinlik matrisi
- Doğru elemanı seçmek
- Bireysel gelişim ve zamanı yönetmek
- Liderlik, Takım Yönetimi ve Koçluk
- Düşünceyi değiştirmek için önce davranış ve alışkanlıkları değiştirmek
- Satış Planlama
- Aktif ve Filo Satış
- Aktif satış ve filo satışında nasıl daha etkili olacağız ?
- Müşteriye güven vermek ve müşterinin sürekli takibi nasıl yapılmalı ?
- Sürdürülebilir başarı için gerekenler
- Ana Firmalar ve bayiler için öneriler…
- Satış yöneticileri ve yönetim kadroları
1 gün
Not : Bu eğitimden önce “SATIŞ PAZARLAMA VE YALIN DÜŞÜNCE. YENİ KAVRAMLAR VE DEĞİŞİM” eğitim modülünün alınması önerilmektedir