Yalın Satıcı ve Satış Teknikleri

0
1512

Bu eğitim, Yalın Düşüncede satıcının yerini ve önemini ortaya koyar. Şirketi, müşterisi ve kendisi için yapması gerekenleri tanımlar. Ayrıca, aktif ve filo satışı için önerilerde bulunur.

Örnek Vakalar

  • Yalın Satıcı kimdir, müşterisiyle ilişkisini nasıl geliştirir ?
  • Satışlarını ve kendi motivasyonunu nasıl arttırır ?
  • Yalın Satıcının yetkinlikleri, her gün kendini geliştirmesi
  • Müşterinin kendisinden beklentilerini tam olarak anlamak, müşteriye değer sunmak, müşteri ile kurması gereken güven ilişkisi,
  • Bilgi, beceri ve tutum, itirazları yönetmek
  • Ürünü ve rakipleri tanımak, takip etmek
  • Satıcının stok yapısına, nakit akışına ve işletme sermayesine katkısı nasıl olacak ?
  • Davranış Stilleri
  • Satıcı kendini ve müşteriyi tanımalı.
  • İnsanlar için geçerli kişilik özellikleri ve buna bağlı davranış tarzları nelerdir ? Bu farkları bilmek ilişkilerde daha iyi sonuçlar vermektedir. Kişilere göre farklı davranmak gerekebilmektedir..
  • Satışı arttırmak için geçerli bir yöntemdir. Psikolojik yönü ağır basan bir eğitim.

  • Müşteri ile temas eden ve kendini geliştirmek isteyen tüm kadrolar

1 gün

Not : Bu eğitimden önce “SATIŞ PAZARLAMA VE YALIN DÜŞÜNCE. YENİ KAVRAMLAR VE DEĞİŞİM” eğitim modülünün alınması önerilmektedir