Yalın Satış Pazarlama ve Satış Sonrası eğitim ve danışmanlık hizmeti devreye giriyor…

0
1481

Yalın Enstitü (www.lean.org.tr) son 10 yıldır, Yalın Düşünce yaklaşımıyla 170’i aşkın şirkette Yalın Dönüşüm ve Yalın Şirket uygulamaları gerçekleştirmiştir.

Sizinle birlikte iş ve yönetim süreçlerinizi sürekli gelişim yaklaşımıyla ele alarak, israfları yok etmeyi, maliyetleri düşürmeyi, ana firma ve bayilerdeki stok planlamasını, işletme sermayesi ihtiyacını azaltmayı, rekabetçiliğinizi, satış hacminizi, karlılığınızı arttırmayı, çalışan ve müşteri memnuniyetinizi yükseltmeyi vadediyoruz.

Satış, Pazarlama ve Satış Sonrası konusunda tecrübeli bir kadro ile hem ana firmanızda, hem bayi/servis/mağazalarınızda katkılarımız olabileceğini ve değer katabileceğimizi düşünüyoruz.

Günlük iş hayatınızda aşağıdaki ifadeler varsa konuyu bir araya gelip karşılıklı değerlendirmeyi öneriyoruz :

 “Hedefi tuttur yeter”, “Planlar uygulanmıyor, hedefler tutmuyor”, “Bu satıcılar gerçekten çalışıyor mu geziyor mu?”, “Satıcı mı, dağıtıcı mı ?”, “Kampanyasız satılmaz diyorlar, kampanya yapınca da kâr eridi gitti”, “Şirket zarar ediyor, satıcılar prim alıyor”, “Ayın sonuna tüm siparişi yığıyorlar, üretim ne yaparsa yapsın”, “Bayiler satamıyor”, “İstenen müşterilere ulaşamıyoruz”, “Talep tahminleri tutmuyor”, “Satış Sonrası Hizmet veremediğimiz için müşteri kaybediyoruz”, “Bölümler arasında iletişim yok”, “Epostalara yetişemiyorum”, “Çok çalışıyorum ama işleri bitiremiyorum”, “Ya çok stok var ya satacak ürün yok”.

Konuyla ilgili hazırlanmış olan eğitimler aşağıda bilginize sunulmaktadır :

  1. Satış Pazarlama ve Yalın Düşünce / Kavramlar ve Değişim
  2. Yalın Satış ve Pazarlama / Farkı ve Katkısı
  3. STP (Segmentasyon, Hedef Kitlerin Belirlenmesi, Pozisyonlama) Stratejisi ve Yönetimi
  4. Yalın Satıcı ve Satış Teknikleri
  5. Yalın Düşünce ve Müşteri / Müşteri ile İşbirliği ve Müşteri için Değer Sunmak
  6. Satış Takımlarının Yönetimine Yalın Yaklaşım
  7. Yalın Düşünce’de Bayi Servis Ağı Yönetimi / Bayi lik Servis ve Mağaza Yönetimi
  8. Stratejik Pazarlama Planı Nasıl Hazırlanmalı ve Yönetilmelidir?
  9. Yeni Ürün Konseptinin Oluşturulması ve Geliştirme Süreci
  10. Dağıtım Kanalı Yönetimi ve Perakendecilik
  11. Reklam ve Medya Yönetimi

Yalın Satış Pazarlama ve Satış Sonrası Takımı

Konularında uzun yıllar tecrübe edinmiş olan uzman kadro çalışmalarına başladı. Hakan Akgül, İsmail Baş, Ercan Eren ve Eren Artar’ın özgeçmişlerine internet sitemizde “Biz Kimiz” bölümünden ulaşabilirsiniz.

Yalın Satış Pazarlama ve Satış Sonrası konusunda biraz daha bilgi için..

Makaleler kısmından okuyabileceğiniz iki makale bu yönde başlangıç için yol gösterici olacaktır. İlgilenen firmalarla bire bir temaslarda neler yapılacağıyle ilgili daha çok bilgi verilecektir.

Saygılarımızla,

CEVAP VER