Yalın Satış Sistemi (8 Adim), Uygulamalar Ve Yalın Satıcı

Genel

Yalın Satış Sistemi (8 Adim), Uygulamalar Ve Yalın Satıcı

“HEDEF: HIZLI, KÂRLI, DAHA ÇOK VE SÜREKLİ SATIŞ
Yalın Düşünce müşterinin tam olarak istediğini, istediği yerde, istediği zamanda ve doğru maliyetle
teslim etmeyi planlar. Satış bu çerçevede ve uzun vadeli müşteri ilişkileri açısından düşünülmelidir.
Satış süreçleri verimli olmalı, israf önlenmeli, hedeflenen karlılık yakalanmalıdır. Satıcının “satış dışı
işler”le uğraştığı süre tespit edilmeli ve satıcı zamanının daha çoğunu müşterilere ayırabilmelidir.
Mevcut müşteriler elde tutulmalı ve yeni müşteriler kazanılmalıdır. Teklifler ve müşteri ile iletişim
daha yüksek oranda ve daha kısa sürede satışa dönmelidir. Bilimsel bir metotla çapraz satış
hedeflenmelidir. Müşterinin ihtiyacı, müşteri için değer tam olarak anlaşılmalı ve beklentileri tatmin
edilmelidir. Rakipler ve pazardaki uygulamaları iyi takip edilmeli, şirkete doğru öneriler
sunulmalıdır.
Satıcı tüm bunları gerçekleştirecek beceri ile donatılmalı ve zamanını iyi kullanmalıdır. Satıcı, “satış
yapamamak” korkusunu yenmeli, motivasyonunu yüksek tutmalı, zor müşterilerle başa çıkabilmeli
ve stresle mücadele edebilmelidir. Ayrıca satışlarını karlı yapmalı, hedeflerini ve kendi gelir
seviyesini yüksek tutabilmelidir. Müşteri ziyaretine gidenler, doğru müşterilere doğru zamanda
uğramalıdır.
Bu eğitim yukarıdaki modeli sistem haline getirir: Yalın Satış Sistemi (8 Adım). Modelin
görünümünde “iki sütun ve iki kanat” yapısı vardır. Modelin hedefini bir sloganla özetlemek
gerekirse; “iki sütun, iki kanat, yalın satış modeliyle daha çok sat” diyebiliriz. Bu slogan modelin
eğitim sonrasında satış ekiplerinin aklında kalmasını kolaylaştırmaktadır.
Eğitim hem tüketiciye satan (B2C) hem de firmaya satan (B2B) tüm şirketler için değer katmak
üzere tasarlanmıştır.
İÇERİK

  • Yalın Düşünce ve Yalın Satış Nedir ?
  • Yalının Müşteriye Bakış Açısı
  • Yalın Satış Sistemi – 8 Adım
  • Yalın Satış Sistemini Anlamak ve Uygulamak (İnteraktif)
  • Yalın Satıcı Kimdir ?
  • Satıcının Bireysel Gelişimi
  • Satıcı Kendini Nasıl Motive Etmeli ?
  • Rakiplerin Analiz
  • SÜRE

1 Gün
KATILIMCI PROFİLİ
Satış Ekipleri ve Yöneticiler
KATILANLAR AŞAĞIDAKİ KONULARDA YENİ BİR BAKIŞ AÇISI VE ÖNERİLER KAZANACAK

  • Bilimsel metotla satış yapmak (8 Adım)
  • Mevcut müşterileri elde tutmak ve yeni müşteriler kazanmak
  • Satışta israfları önlemek ve verimli olmak
  • Karlı ve hızlı satış
  • Daha çok satış kapatma oranı
  • Rakiplerin takibi
  • Motivasyonu arttırmak

Yorumunuz Yazın

Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • Image
  • SKU
  • Rating
  • Price
  • Stock
  • Availability
  • Add to cart
  • Description
  • Content
  • Weight
  • Dimensions
  • Additional information
  • Attributes
  • Custom attributes
  • Custom fields
Compare
Wishlist 0
Open wishlist page Continue shopping