Yalın Satış Sistemi (8 Adim), Uygulamalar Ve Yalın Satıcı

0
1495

“HEDEF: HIZLI, KÂRLI, DAHA ÇOK VE SÜREKLİ SATIŞ

Yalın Düşünce müşterinin tam olarak istediğini, istediği yerde, istediği zamanda ve doğru maliyetle

teslim etmeyi planlar. Satış bu çerçevede ve uzun vadeli müşteri ilişkileri açısından düşünülmelidir.

Satış süreçleri verimli olmalı, israf önlenmeli, hedeflenen karlılık yakalanmalıdır. Satıcının “satış dışı

işler”le uğraştığı süre tespit edilmeli ve satıcı zamanının daha çoğunu müşterilere ayırabilmelidir.

Mevcut müşteriler elde tutulmalı ve yeni müşteriler kazanılmalıdır. Teklifler ve müşteri ile iletişim

daha yüksek oranda ve daha kısa sürede satışa dönmelidir. Bilimsel bir metotla çapraz satış

hedeflenmelidir. Müşterinin ihtiyacı, müşteri için değer tam olarak anlaşılmalı ve beklentileri tatmin

edilmelidir. Rakipler ve pazardaki uygulamaları iyi takip edilmeli, şirkete doğru öneriler

sunulmalıdır.

Satıcı tüm bunları gerçekleştirecek beceri ile donatılmalı ve zamanını iyi kullanmalıdır. Satıcı, “satış

yapamamak” korkusunu yenmeli, motivasyonunu yüksek tutmalı, zor müşterilerle başa çıkabilmeli

ve stresle mücadele edebilmelidir. Ayrıca satışlarını karlı yapmalı, hedeflerini ve kendi gelir

seviyesini yüksek tutabilmelidir. Müşteri ziyaretine gidenler, doğru müşterilere doğru zamanda

uğramalıdır.

Bu eğitim yukarıdaki modeli sistem haline getirir: Yalın Satış Sistemi (8 Adım). Modelin

görünümünde “iki sütun ve iki kanat” yapısı vardır. Modelin hedefini bir sloganla özetlemek

gerekirse; “iki sütun, iki kanat, yalın satış modeliyle daha çok sat” diyebiliriz. Bu slogan modelin

eğitim sonrasında satış ekiplerinin aklında kalmasını kolaylaştırmaktadır.

Eğitim hem tüketiciye satan (B2C) hem de firmaya satan (B2B) tüm şirketler için değer katmak

üzere tasarlanmıştır.

İÇERİK

  • Yalın Düşünce ve Yalın Satış Nedir ?
  • Yalının Müşteriye Bakış Açısı
  • Yalın Satış Sistemi – 8 Adım
  • Yalın Satış Sistemini Anlamak ve Uygulamak (İnteraktif)
  • Yalın Satıcı Kimdir ?
  • Satıcının Bireysel Gelişimi
  • Satıcı Kendini Nasıl Motive Etmeli ?
  • Rakiplerin Analiz
  • SÜRE

1 Gün

KATILIMCI PROFİLİ

Satış Ekipleri ve Yöneticiler

KATILANLAR AŞAĞIDAKİ KONULARDA YENİ BİR BAKIŞ AÇISI VE ÖNERİLER KAZANACAK

  • Bilimsel metotla satış yapmak (8 Adım)
  • Mevcut müşterileri elde tutmak ve yeni müşteriler kazanmak
  • Satışta israfları önlemek ve verimli olmak
  • Karlı ve hızlı satış
  • Daha çok satış kapatma oranı
  • Rakiplerin takibi
  • Motivasyonu arttırmak

CEVAP VER