Eğitim Yeri

İSTANBUL / Taksim veya Sarıyer

Tarih

18 Haziran 2019

Konuşmacılar

Konuşmacılar

Fiyat

1.100 ₺

İnovasyona Yalın Penceresinden Bakın!

  • Genel

      Özet

      Bu Seminer, fikirden başarılı bir ürün ya da hizmete giden yolculukta, yalın inovasyonun prensiplerini çeşitli örnek ve simülasyonlarla 3 fazda ele alır:

      • “müşterinin ihtiyacını anlama ve kavram oluşturma”,
      • “teknoloji ve bilgiyi geliştirme”,
      • “ürün ve hizmet geliştirme”.

      Seminer, inovatif olmaya çalışan bütün iş kolları için faydalı olacaktır.

       

      Bu Seminere katılanlar ertesi gün işe döndüklerinde neleri yapabiliyor olacaklar?

      • Baştan sona tüm inovasyon süreçlerine Yalın Düşünceyi uygulayabilmek
      • Herkesin verimli inovatif ürünler, hizmetler ve süreçler ortaya koymasına olanak sağlayacak yol haritası geliştirebilmesi
      • İnsanları dönüşüme ve yeni sürece angaje etme

      Bu oturuma kimler katılmalı:

      • Müşterisini tanımak (iç müşteri dahil), bunu ürün/hizmet geliştirirken kullanmak, rekabetten farklılaşmak isteyen tüm şirket yönetici ve uzmanları
      • Kalite, maliyet ve kârlılıkla ilgili olan herkes için değer katar
      • Her bölümden liderler, yöneticiler ve Ar-Ge bölümlerindeki uygulayıcılar
      • Ayrıca bankacılık, yazılım, sigorta, sağlık sektörü gibi hizmet süreçlerinde çalışanlar
  • İçerik

    İhtiyaç anlama ve kavram oluşturma fazı, şirketlerde uygulandığı haliyle “lean startup/yalın girişimcilik” prensiplerine odaklanır. Müşterinin gizli ihtiyacını farketmek ve ürün fırsatları, hızlı öğrenme döngüleri, risk yönetimi, satılabilir taslak prototipler gibi yöntemler irdelenir.
    Teknoloji ve bilgiyi geliştirme fazı, küme tabanlı eş zamanlı mühendislik (set based concurrent engineering) gibi metotların yeni teknoloji ve bilgiyi geliştirmede nasıl uygulandığını gösterir. Tüm tasarım alanını keşfetmek ve uygulanabilir bölgeleri tanımlamak, bilgi boşluklarının belirlenmesi, bilinenden yola çıkarak bilinmeyeni keşfetmek, yetkinlikleri yönetmek ana odak noktalarıdır.
    Ürün ve hizmet geliştirme fazı, satılabilir taslak ürün (minimum viable product) ve ürün geliştirmede verimlilik, teslimat/hız, öngörülebilirlik kavramlarının nasıl hayata geçirileceğine odaklanır. Bir süreç olarak ürün geliştirmeyi nasıl yöneteceğimiz, planlama ve yönetim araçları tartışılır.
    Haier, Menlo ve Spotify gibi şirketlerin uygulamaları temelinde, antropolojinin kullanımı, görselleştirme gibi yaklaşımlar gündeme alınır.
    Seminer boyunca insan yönetimi ve gelişimi ana tema olarak sunulur. İnsanları yalın dönüşüme ve yeni sürece nasıl angaje ederiz temel sorusu irdelenir.

Program Akışı:

9.00 – 12.30 Norbert Majerus, Lean-Driven Innovation kitabının yazarı, 60 patent sahibi
13.30 – 14.15 Ali Zengin, Hexagon Studio - İnovasyon ve Endüstriyel Tasarım Müdürü
14.15 – 15.00 Ülkü Kulaç, Yalın Enstitü YK Üyesi ve Genel Sekreter
15.00 – 15.20 Kahve Arası  
15.20 – 16.00 Hakan Akgül, Yalın Enstitü YK Üyesi, Danışman
16.00 – 16.45 Panel, Soru - Cevap  

Konuşmacılar

Norbert Majerus

Hakan Akgül

Yalın Enstitü YK Üyesi , Danışman

Ülkü Kulaç

Kıdemli Danışman, Eğitmen, Yalın Enstitü YK Üyesi ve Genel Sekreter

Ali Zengin

Hexagon Studio - İnovasyon ve Endüstriyel Tasarım Müdürü

Bilgi Talep Formu