DEĞER ZİNCİRİNİN BÜTÜNSEL YÖNETİMİ
Herhangi bir kuruluş için en önemli görevlerden biri, müşterilere doğru …
Yalın Şirketlerde Satınalma
Birçok şirket üretim operasyonlarını yalınlaştırdığında hammadde ve malzeme tedariği ile …
Yalın Ürün Ve Süreç Geliştirme Sistemi (LPPD)
Yıllarca Toyota’nın başarısının sırrı üretimde uyguladığı sistemler ve araçlar olarak …
Yalın Mali Yönetim
Hangi sektörde olursa olsun yalın bir şirketin temel amacı müşterilerine …
Yalın İnsan Kaynakları Yönetimi
Yalın Yönetim Prensiplerinin şekillendiği şirket olan Toyota’nın Yönetim Felsefesinde “Çalışanların …
Ürün Yönetimi ve Pazar Stratejisine Yalın Bakış ve Metotlar
Şirketler varlığını müşterileri satın alınmaya devam ettikçe sürdürebilir. Şiddetli değişken …
Satış ve Pazarlamada Yalın Uygulamalar
“hedef: hızlı, kârlı, daha çok ve sürekli satış, markanın bilinir, …
Müşterinin Sesini (VoC) Stratejiye Çevirmek
Artık belirsizlik çağındayız. Talep değişkenlik gösteriyor ve teknoloji değişiyor. Şirketler …
Bayi Yönetimi ve Bayilerle Birlikte Büyümek
Bayiler ana firmanın müşteriye “dokunduğu” stratejik noktalardır; doğru yönetilmesi gerekir. …